niedziela, 3 marca 2013

We like it - fashiolista



Zawsze gdy mam masę pomysłów, nie mam gdzie pisać, a gdy już chcę, to nie mam co. Tak, więc było o drugiej części nazwy naszego bloga to wypadałoby napisać też coś i o pierwszej.

Gentlewoman.  Wszystkie, na całym świecie, czy jesteśmy z Anglii, Francji, Brazylii czy Polski uwielbiamy jedno, a raczej wszystko.. Ubrania, torebki, buty, paski, kolczyki, bransoletki i wszystko co jeszcze znajduje się w tym rozdziale zwanym fashion :)

Ale czy zawsze wiemy czego chcemy? Nie mamy natchnienia, bo jest zła pogoda, albo sto innych rzeczy, które psują nam humor i nie potrafimy poukładać sobie w głowie myśli. Idziemy do sklepu i co wtedy? Kupujemy rzeczy, które potem okazują się nie przydatne, bo kupione są pod wpływem chwili (tak jak u mnie kiedyś większość rzeczy ;-))  a potem nie mamy co na siebie włożyć.

Właśnie dlatego od pewnego czasu postanowiłam to zmienić. W poście na jednym z przeglądanych przeze mnie blogów był wpis na temat bardzo przydatnej dla nas strony internetowej – fashiolista – Jak sama nazwa nam mówi tworzymy tam listę rzeczy, które chcemy mieć lub nam się podobają, takie rozwiązanie.

weheartit.com


Taki pierwszy post. Jeśli macie tematy, o których chcecie poczytać – proponujcie :)

 Karolina

5 komentarzy:

  1. fajnie tu u Was, ale usuńcie funkcję wpisywania hasła po dodaniu komentarza (weryfikacja obrazkowa), bo jest to dość irytujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, nie zauważyłam, że jest to włączone :)
      Karolina

      Usuń
  2. Ciekawy blog ;)
    Super notka ;):)
    Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog;) Dzięki za poradę. To coś w sam raz dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń