piątek, 8 marca 2013

Special day


Dzień kobiet. Jedyny dzień w  roku, w którym tulipany rozchodzą się niczym świeże bułeczki. Szkoda tylko, że  niecodziennie jesteśmy obdarowywane kwiatami.  Ale gdy już się  dostanie tego kwiatka to radość jest ogromna.

My, kobiety istoty piękne i inteligentne równocześnie, potrafimy być nieznośne, zazdrosne, wkurzające, niezadowolone, wredne, nigdy nie mówimy wprost o co nam chodzi, nie mam się w co ubrać. Ale jesteśmy też damami, zasługującymi na szacunek, kusimy, onieśmielamy, flirtujemy, zajmujemy się wieloma sprawami jednocześnie, radzimy sobie ze wszystkim, mamy zasady, ambicje, kochamy bezgranicznie, znamy swoją wartość, potrafimy zawrócić  mężczyźnie w głowie jednym spojrzeniem.  Ale świat bez kobiet byłby po prostu nudny, to my nadajemy życiu kolor.

A jaki Wy macie plany na dzisiejszy dzień ? Będziecie robić coś specjalnego ?


Babę zesłał Bóg
Raz mu wyszedł taki cud
Babę zesłał Bóg
Coś innego przecież mógł
Bóg ci zesłał mnie 
Byś miał kogoś w noc i dzień
Bóg ci zesłał mnie
I się z tego tylko ciesz
Z woli nieba jestem tu
Z woli nieba jestem tu
Więc się do mnie módl





Patrycja

7 komentarzy:

  1. Ja teń dzień spędzam w domu. Nic ciekawego, ale kiedyś trzeba odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień kobiet powinien trwać przez 365 dni w roku a nie tylko jeden dzień ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta racja co do kobiet na tym świecie :p Ja nic ciekawego nie robiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę Renaty Przemyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nom zgadzam się co do kobiet na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie,szkoda że codziennie nie dostajemy kwiatów hah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybyśmy codziennie dostawały kwiaty to stałoby się to już takie monotonne i miałybyśmy ich dość, a tak to 8 marca możemy się cieszyć, że mężczyźni o nas pamiętają i wtedy zasypują nas górami kwiatów :)Ja osobiście wolę przez jeden dzień w roku czuć się tak wyjątkowo niż mieć na co dzień coś co po pewnym czasie stanie się dla mnie nic nieznaczącym :)
    A Dzień Kobiet spędziłam w kinie ..ale nie sama :P

    OdpowiedzUsuń