poniedziałek, 11 marca 2013

Special evening, special outfit








Lubię od czasu do czasu powęszyć  w szafie mamy, taty, ewentualnie brata. Gdy wyjęłam spodnie( Reserved), stwierdziłam, że pasowała by do tego koszula mojego brata kupiona w H&M. Postanowiłam ocieplić trochę ten strój i dodałam do tego delikatny, złoty łańcuszek. Może nie wyglądałam jakoś  genialnie, ale czułam się swobodnie.
Nie ważne czy coś do siebie pasuje czy nie, ważne aby nam odpowiadało i odzwierciedlało to, jacy jesteśmy. Po co nie wiadomo jak się stroić, skoro nie czujemy się w tym dobrze. Najważniejsze czy nam się podoba, reszcie nie musi.










                                                                                                                                                                               Patrycja
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

7 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia i śliczny ten naszyjnik i koszula ;))))))
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://ameliniowy-kangurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buciki:))
    Blog fajnie się rozwija:) Obserwuję:) czy jest szansa na rewanżyk:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi sie buty! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula jest fajna + dobre podsumowanie notki.
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi sie lancuszek. Jest sliczny :) Zreszta buty tez niczego sobie ;D

    OdpowiedzUsuń