piątek, 22 marca 2013

Hello Spring!

Miała być wiosna, a zamiast tego mamy -7 stopni i mnóstwo śniegu za oknem. Ale co na to poradzimy? Raczej nic, więc nie ma co narzekać tylko zacząć coś robić jak to na pierwszy dzień wiosny przystało :)

Ja zaczęłam chorobą, ale za to skończyłam ten dzień czymś przyjemnym dla oka, a mianowicie DIY. Już od dawna chciałam zrobić coś takiego, coś co będzie jedyne w swoim rodzaju, inne. I tak oto przedstawiam Wam mój wazon/doniczkę czy jakkolwiek inaczej się to nazywa.

Tutaj krok po kroku (mniej więcej..)

A tu całość.

Ale nie tylko mi udało się coś zrobić. Jak dobrze wiecie, Patrycja uwielbiam gotować i piec, i tak właśnie spędziła ten dzień. Zrobiła przepyszne ciasteczka - w sam raz do kawy, którą swoją drogą kocha, aż za bardzo..






Karolina

4 komentarze:

  1. Świetnie to wyszło. :3 Ja nie narzekam na pogodę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne DIY :)

    Ciasteczka wyglądają smakowicie :)

    +Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie to wyglada. Jakby wsadzic do srodka swieczke albo podgrzewacz w zaleznosci od wielkosci to padaloby fajne swiatlo. A wykonanie jest super :) + z checia zjadlabym takie ciacho

    OdpowiedzUsuń